fredag den 17. marts 2017

Stjernetegn Fisken


Som mange af jer sikkert allerede har læst helt tilbage fra januar måned, så satte jeg mig det mål for år 2017, at jeg skulle få tegnet alle stjernetegnene et for hver måned og indtil videre går det faktisk meget godt.
Jeg har i hvertfald holdt mit løfte. Ikke bare med en tegning af hver stjernetegn, nej det er faktisk blevet til 2-3 stykker, hvilket var langt mere end jeg selv havde sat mig som mål.

Måske det skyldes, at I har taget så godt imod dem og allerede nu er der blevet sendt en del rundt i landet til jer søde læsere. TAK TAK TAK.

Vi er jo kommet godt ind i marts måned og det er jo FISKENS tegn. Jeg kender personligt selv en del familiemedlemmer der er født i fiskens tegn, heriblandt min kære stedfar og eks stedmor. Ej nu når jeg lige sidder og kigger på ordet EKS-STEDMOR, det lyder i min optik ikke som noget rart, men hvad kalder man lige ens afdødes fars kone. Tror egentlig bare jeg vælger at kalde hendes oprigtige navn Maria og lader eksstedmor blive gemt væk i gemmebogen. -Sidespring.

Lidt om Fiskens tegn fra 19. februar - 20. marts.

Fisken er modtagelig, intuitiv og følsom, men som Fisk er du også opfindsom, fleksibel og foranderlig.
Fisken er tegnet for evighed, reinkarnation og åndelig genfødsel. Du søger klart de spirituelle værdier i livet og har hang til mysticisme.

Du er et vandtegn, og ligesom fisken i vandet er du i stand til at tilpasse dig til alle de strømninger, der omgiver dig. Du bliver enormt påvirket af dine omgivelser og føler så meget, at du næsten kan overtage en anden persons problemer eller glæder. Du har stærk sympati for alle, der gør ondt, hvad enten det er dyr, mennesker eller endda planter, og du kan godt finde på at øse så meget ud af din styrke og følelsesmæssige stabilitet, at du giver for meget.

Du har en stærk intuition og en tilsyneladende bundløs forståelse for andre, men denne følsomhed kan også være dit svageste punkt. Du er for påvirkelig, for modtagelig for andres triste historier. Du kan simpelthen ikke sige nej.

Du mangler bestemt ikke rygrad. Faktisk kan du arbejde hårdt og selvopofrende for en sag, du tror på. Du er nysgerrig og kan lide at udforske det ukendte eller usædvanlige. Du kan yde en masse, når du arbejder på en sag, du går ind for – og hvad gør det så, at du omvendt kan have en tendens til dovenskab, når det ikke lige fænger?

Du er fantastisk opfindsom og visionær og søger egentlig at skabe en verden, der ligger tættere på din egenartede vision. Når du gør det, er du nok verdens mest kreative skaber.
Din blanding af medfølelse, forståelse og livfuldhed gør, at du påvirker andre omkring dig lige så meget, som de påvirker dig. Det kan godt være, at du ikke har selvtillid nok til formelt at lede andre, men du er bestemt både rollemodel, guide og ledestjerne for andre.


Kender du også en fisk i din omgangskreds eller er du måske selv en?


Jeg har igen fået lavet tre udgaver af fisken som stjernetegn, jeg håber du kan lide dem.

Se hvordan du bestiller nederst i dette indlæg.
Den kinesiske fisk



Fisken i strømning



De forenede fisk


Billederne kan selvfølgelig bestilles på mail: helena.engelbrecht@yahoo.dk
Jeg kan også kontaktes på Instagram @helenasolskin eller min facebookside Helenas kreative verden


Pris FRA 160,- trykt på eksklusivt kvalitetspapir.



Har du lyst til at se min udgaver af de tidligere stjernetegn kan du finde dem lige her.



Link fundet her







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.