tirsdag den 7. marts 2017

Konfirmations-træ til de kommende konfirmationer



K o n f i r m a t i o n

I har taget så godt imod mine bryllup- og navneplakater og efter en del forspørgelser fra jer kære læsere har jeg nu også lavet en til de kommende konfirmander og konfirmandinder.

Ideen med konfirmationstræet er, at gæsterne med deres finger kan lave små blade🍃🍂 i træets krone.
Desuden kan jeg også tilbyde at skrive konfirmandens navn samt dato eller andet personligt citat på.

Kender du en der skal konfirmeres i år eller skal du måske selv til en konfirmation her til foråret.
 
 
Til konfirmandinden


 
Til konfirmanden

 
Her ønskede kunde en ekstra detaljer, at få tilføjet et løbehjul, da konfirmanden var særlig vild med at løbe og udføre kunstner på det og derfor ville kunden gerne have, at det skulle tilføjes som ekstra lille detalje.

Ved bestilling send mig en mail på Helena.engelbrecht@yahoo.dk







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.