søndag den 5. marts 2017

Familieplakater



Til jer der også følger mig på Instagram har måske nok bidt mærke i, at jeg også er begyndt at lave personlige familieplakater.

Det hele startede egentlig bare med en far og datter plakat på opfordring fra en kunde, senere hen blev det til en far og søn plakat, for nu at sprede sig til hele familien på et billede med hver deres personlighed og jeg må sige, at jeg NYDER at kunne gengive jeres familier ned på papir. Om det er den helt store familie med hund, kat og tre børn eller blot bare far, mor og deres elskede kat og lille søn siddende på fars skød, så er det vitterlig en dejlig opgave for mig, at kunne illustrere jeres personlige familier.

Her er blot et lille udsnit af de familier, jeg har lavet igennem det seneste stykke tid.

Har du selv lyst til at få tegnet din familie sker bestilling ved at sende mig en mail på: Helena.engelbrecht@yahoo.dk

Alt efter hvor mange detaljer du ønsker skal være på billedet samt om der skal tilføjes personlig citat, tager jeg fra 300,- 












Det hele startede med denne plakat og herfra tog det overhånd.

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.