søndag den 22. januar 2017

Barnevogneskæde/ vægophæng med svaner




Den sidste uges tid har jeg været vært på Instagramprofilen @minkreativeuge, hvor jeg havde til opgave, at vise lidt ud af mine kreative uges gang.

Jeg havde derfor besluttet mig, at jeg ville påbegynde et projekt om mandagen, som så gerne skulle være færdig den sidste dag, altså i dag søndag og med nød og næppe til trods for en arbejdsdag i dag på en hellig søndag samt en dimissionsfest i går aftes, ja så nåede jeg at blive færdig med min barnevognskæde/vægophæng med tre små svaner. 



Jeg synes selv den er blevet veldig sød, men det tog også lidt tid at få tegnet en rigtig fin svaneskabelon, som hverken var for stor eller lille.

Jeg går overvejer, hvis der er interesse for det, at ligge skabelonen ud her på bloggen, så i også kan lave en.


Som nogle af jer måske har spottet, har jeg for første gang i mange år, haft hæklepinden i brug til selve snoren, hvor svanerne hænger på. Det var heldigvis ikke så svært, så mon ikke at jeg i løbet af året, får hæklet lidt mere, det håber jeg:-)

Med disse ord vil jeg blot øsnke jer en kreativ og dejlig arbejdsuge.




















2 kommentarer:

  1. Så fin.
    Den kunne jeg godt tænke mig at lave, hvis du deler skabelonen.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.