tirsdag den 1. december 2015

Årets julekort, juleophæng og klippeark 2015

Jeg har egentlig gået de sidste par dage og brygget på dette indlæg, men har hele tiden haft i tankerne, at jeg først måtte udgive det d. 1. december. Og det kommer vidst ikke bag på nogle, at det er det i dag, især ikke for alle børnefamilierne, som har skulle købe og pakke gaver ind til deres børns pakkekalendre. 
Jer der allerede følger mig på Instagram, har måske allerede set lidt af de julekort, jeg har fået lavet de seneste uger, specielt grankoglen har fået mange søde kommentar og likes derinde og mange tusinde tak for det. 
Jeg har også fået mange foresprøgelser om mine kort ikke også kunne blive til salg ligesom mine tegninger. Jeg har derfor fået tryk et lille hold af hver til jer i str. A5.

Derudover har jeg også fået lavet et par juleuroer ud af mine tegninger, som du nu også kan få fingrene i. De kan købes som klippeark trykt på 250 g kvalitetspapir og de vil også være oplagte at anvende som små til- og fra kort til dine julegaver.

Pris:
Julekort str. A5 30,-
Klippeark str. A4 99,-

Send mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk hvis du skal have nogle hjem til dig.


























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.