søndag den 6. december 2015

Superhelte-illustrationer

Jeg havde egentlig troet, at december måned for mig i år skulle gå hen og blive en afslappet måned, hvor jeg ville få lidt mere tid til bloggen, men jeg kan nu godt mærke, at der alligevel er ekstra at se til. 
Både på arbejdet og livet med en selvstændig virksomhed ved siden af, julefrokoster og diverse jule-tam-tam, så bliver bloggen desværre lidt nedprioriteret.

Men, men, men på det seneste har jeg dog alligevel fået lavet en helt serie af superhelte-illustrationer perfekte til de super seje drengeværelser.
Grunden til denne superhelte-serie er, at jeg efterhånden har fået en del henvendelser fra kunder, som gerne ville have, at jeg lavede lidt flere tegninger minded til drengene. 
Da jeg sad og kiggede mine tegnemapper igennem for nogle uger siden, så kunne jeg jo godt se, at de havde ret. Der var et overtal af tegninger minded til pigerne. 

De seneste uger har jeg derfor knoklet på, at få færdiggjort denne lille serie af superhelte-tegninger.
Måske til mulige julegave-ideer til drengene. 

Tag godt imod de seje Superhelte.










Har du forelsket dig i en eller flere, så er priserne som altid:

A4: 150,- trykt på kvalitetspapir

A3: 235,- trykt på kvalitetspapir hertil rør forsendelse på 60,- med B post 

Send mig en mail med jeres ønsker på helena.engelbrecht@yahoo.dk








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.