søndag den 9. august 2015

træsmykker med et touch af turkis og lilla

Træ er jo gået hen og blevet det helt nye sort, især indenfor boligindretningen og der hersker vidst ingen tvivl om, at der efterhånden bliver designet flere og flere ting af træ til det moderne hjem. Jeg synes det giver et super fedt look med indføringen af træmaterialer i hjemmet, mit seneste var bl.a. denne bordlampe, som jeg lavede af ene store trækugler.
 
De sidste par uger har jeg siddet og dekoreret små cirkler, trekanter og firkanter samt trækugler til ørestikkers og halskæder. Jeg synes nemlig, det ser ret fedt ud at kombinere træ i smykker. Jeg har før lavet halskæder med træperler, men dog ikke ørestikkers, da jeg ikke har kunne finde så små figur, som netop egner sig til øreringe.
Den anden dag spottede jeg nogle på Etsy, som jeg synes var oplagte at dekorere på og få dage efter, at jeg havde bestilt dem, lå de i min postkasse.
 
Jeg er jo særligt vild med turkis, så den første lille serie skulle selvfølgelig bestå i de turkise farver. Bagefter fik jeg også lavet et lille hold med lilla nuancer.
 
Jeg brugte malertape til at lave de helt lige streger og krakkeleringseffekt, som du kan se på billede 5, 6 og 12. Krakkeleringseffekt har jeg før anvendt både på mine træhalskæder og diverse ting, som jeg har dekoreret til hjemmet.
 
Jeg synes smykkerne er oplagte at have på på en ganske almindelig hverdag, hvor du bare lige mangler det sidste lille præg til at fuldføre dit hverdagslook.
 
 



 
 






 


 

 
 
 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.