søndag den 9. august 2015

Er der også gemt en kunstner i dig?

Jeg har før vist og fortalt jer om to kunstterapibøger for voksne, som jeg var så heldig at få fingrene i for et par måneder siden
Nu er der atter kommet to nye bøger af samme stil på gaden Dyreriget og Tropisk Paradis af Millie Marotta. Jeg tegner, som mange af jer jo allerede ved, en del af de her zentangle/doodles tegninger, som jo er gået hen og blevet en slags kunstterapi for voksne. Det er i hvertfald gået hen og blevet en terapiform for mig og jeg nyder at sidde om aftenen og bare tegne og tegne.
 
I de to nye bøger finder man denne gang en masse illustrationer, som er nemme lige at gå til og farvelægge i alverdens farver, dog vil jeg anbefale dig, at bruge små tynde kuglepinde, da der er mange små detaljer på hver enkelt motiv.
 
Det har været lidt sjovt at bladre i de her to bøger, især Dyreriget. Mange af de tegninger som var i denne bog minder nemlig en del om nogle af mine tegninger, som jeg har tegnet for længe siden. Selvfølgelig har vi hver vores stil, men alligevel er det nu lidt skægt at sammenligne dem med hinanden.
Jeg har taget lidt billeder fra bøgerne samt lagt lidt billeder op fra min egen tegnebog, så kan du jo selv se de små sammenligninger der er på vores tegninger.
 
Bøgerne kan desuden købes i boghandlerne netop nu eller på Politikens Forlag til 150,-
 
 
 
Fra bogen
 
 
Mine egne tegninger



 

Fra bogen
 
Mine egne tegninger

 
Fra bogen
 
Mine egne tegninger








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.