mandag den 10. august 2015

The Pink lady - Go eller No-go

The pink lady, som jeg har valgt at kalde dagens indlæg, da jeg denne gang har valgt at vise jer lidt fra mit lyserøde/pinke hjørne.
På det seneste har jeg fået lavet en ny rombe-collage-billeder ud fra mine gamle magasiner, reklamer og sort folie, som jeg har fået fra mit arbejde. En super billig og let måde, at få lavet et nyt billede til væggen.
Jeg har før lavet en blå/turkis og sort/hvid udgave af billedet, her var det dog i en lidt større udgave nemlig A3, hvilket jeg personlig nok også synes er pænest, da romberne kommer helt til sin ret, når det fylder lidt mere.
 
Derudover et par gamle kendinger i form af en uglecollage, hvor jeg igen har brugt papir fra gamle ugeblade samt anvendt et uglehoved fra en af mine egne ugletegninger, igen en skæg måde at kombinere tegning og papir med hinanden.
 
En lille hårbøjle til den lille prinsesse, som har alt, et par toilet/makeuptasker både i syet udgave, men også i flettet form, igen også en oplagt værtindegave, hvis du lige står og mangler en lille ekstra ting til værtinden.
 
Selvom jeg nærmer mig de 28 år, så synes jeg faktisk slet ikke at lyserød er no-go, især ikke den lidt sarte rosa, som jeg har anvendt i mit rombebillede.
Men hvad synes du, er det no-go at bruge lyserød i en alder af 30 plus?



 


1 kommentar:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.