fredag den 29. maj 2015

Upcomers i Vejle

Så er det i morgen og søndag jeg er at finde i Vejle nærmere betegnet Spinderihallerne, som ligger i Vejle C. Jeg ser frem til en fantastisk dejlig weekend med over 69 andre dygtige kunstnere, iværksættere og kreative håndværkere. Vi håber selvfølglig på en hal fyldt med mennesker, godt salg og ikke mindst at møde en masse nye bekendtskaber der har det tilfælles, at vi alle lever og ånder for det kreative univers. 
De sidste par uger har de sene aftentimer stået på, at få klargjort de sidste færdiggørelse til markedet og I kan godt glæde jer, jeg vil både have et stort udvalg af mine #helenasolskintegninger, iphonetasker, nøglesnorer, tasker, musemåtter og håndsyede mohairbamser, så der vil være lidt for enhver smag.
 
Ellers vil jeg blot ønske jer alle en dejlig weekend.





 
I sidste øjeblik nåede jeg lige at hente mine nyeste visitkort på posthuset.




1 kommentar:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.