søndag den 31. maj 2015

Tak for et velbesøgt Upcomers

Det er en super dejlig fornemmelse i både krop og sjæl, at jeg her søndag aften kan nyde en god kop varm kaffe og se tilbage på et velbesøgt designmarked på Upcomers. Alene det at få sat ansigt på en masse skønne bloggere samt Instafolk, som kiggede forbi eller havde en stand, har været en stor fornøjelse. Teamet bag Upcomers havde virkelig gjort meget for os udstillere. Bl.a. serverede de kaffe og kage hver morgen inden åbning, en fantastisk god service både før, under og efter markedet og alene alt deres markedsføring for at tiltrække publikum var med til at gøre, at vi som udstillere følte os rigtig godt tilpasse. Jeg ved ikke, om de har fået talt op på hvor mange antal besøgende der kom i det hele, men jeg fik fortalt, at alene lørdag havde vi haft over 1700 gæster og søndag var mindst lige så besøgt, hvis ikke mere, så det har jo tydet på, at det har været en stor succes.
 
Det var det i hvertfald for mig, jeg fik solgt for langt mere end forventet, så det var bare super super dejligt. Det bliver uden tvivl ikke sidste gang, at jeg ansøger om en plads på Upcomers.
 
Af hjertet tak til alle jer der kom og besøgte mig både venner, familie og bekendte, det har været mig en stor fornøjelse.
 
Må I have en rigtig dejlig uge og nyde, at vi jo rent faktisk starter på sommermånederne i morgen.
 

 


 
Jeg havde fornøjelsen af, at have stand ved siden af en super sød kvinde, som laver de fineste akvarelbilleder. Find hende på Instagram under @Frk_mynthe

 
@singlemormeduglethaar`s skønne børnetegninger

 
@revuderet smukke retrofade i egen forklædning i form af fine små blade.
 
@miabellajensens smukke vaser
 
@Myminmy`s fine ufo-platter

 

 
 
@ohdeer`s altid fine øreringe






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.