fredag den 27. marts 2015

Ses vi på Upcomers?

Fredag aften tikkede der en super dejlig mail ind fra Upcomers designermarked om, at jeg var blevet godkendt til at skulle udstille til deres marked d. 30-31. maj i Spinderihallerne i Vejle.
 
Det er bl.a. via Instagram @pattern_like at jeg fandt dette evening, da de med stor succes åbnede dørenen op for dette marked ved juletid sidste år. Desværre nåede jeg ikke at ansøge om at få en stadeplads dengang, men da jeg så så, at de endnu engang ville langerer et nyt Upcomers marked, så var jeg ikke et sekund i tvivl om, at jeg ville søge.
 
Jeg var dog meget spændt på, om jeg ville komme igennem nåleøjet, da der vidst er rift om pladserne, men taknemmelig er vidst ikke ordet, for hold fast hvor blev jeg glad over at få bekræftelse på, at jeg var kommet med.
 
Allerede nu ved jeg at bl.a. de dygtige søstre Ohdeer, Alfabetdyr, Myminmy og Analagoni også skal udstille dernede, så jeg glæder mig ufattelig til at skulle udstille sammen med dem.
 
Jeg vil primært have mine illustrationer, lidt tasker og iphonesleeves og hvad jeg ellers kan nå at få produceret de næste to måneder.
 
Du kan læse meget mere om markedet på deres hjemmeside eller Instagram @upcomers eller Facebookside
 
Håber meget at vi ses.
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Nej, hvor fedt, at du har fået en stand! Måske tager jeg et smut til Vejle en af de to dage - who knows!

    Held og lykke med det!

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.