onsdag den 25. marts 2015

Så er der nyheder på shoppen

Først og fremmest tusind tusind tak for alle jeres søde og rosende kommentar til mit forrige indlæg med mit hjemmemalede porcelæn, det har virkelig været en fornøjelse at læse hver og en.
Som lovet bliver det ikke sidste gang, at jeg våger mig ud i sådan et projekt, allerede nu har jeg fået et par bestillinger på nogle fade, som jeg selvfølgelig nok skal vise jer her på bloggen, når det engang bliver færdigt.
 
Som mange af jer efterhånden ved, så sælger jeg også ud af mine tegninger over på Navne tavle og print til hjemmet Det der skiller sig ud fra denne shop i forhold til min egen er, at du selv kan printe mine tegninger ud til under halv pris. Det kræver selvfølgelig, at du har en printer, men hvem har efterhånden ikke det i et dansk hjem.
 
Du kan selvfølgelig til hver en tid altid købe dem af mig, hvor jeg trykker dem på smukt glansfuld kvalitetspapir og sender dem hjem til dig.
Priserne er:
A4 135,- 2 for 250,-
A3 175,-
 
Dertil kommer porto
 
Jeg har netop lige sendt en masse nye afsted til shoppen heriblandt disse.
 
Direkte link til shoppen til selv ud print finder du her
 
 



 
De 4 årstider

 


 
Livets træ i to forskellige udgaver












2 kommentarer:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.