lørdag den 21. marts 2015

My Disney Word

Der hersker vidst ingen tvivl om, at jeg er og bliver en barnlig sjæl, især når det drejer sig om Disney. Helt tilbage til da jeg var 4 år gammel, var min mor, far og storebror i Disney World i Paris, en helt ubeskrivelig oplevelse, som jeg aldrig nogensinde glemmer.
En af mine allerførste tegninger jeg tegnede var faktisk Hafelaffel-elefanten og med tiden er der så kommet flere og flere til. For et par måneder siden fik jeg lagt sidste hånd på Mickey Mouse, men når man har tegnet Mickey Mouse, ja så bliver man jo også nødt til at tegne Miney Mouse. Senere hen er det så både blevet til Pluto, Anders And, Bambi, Peter Plys, Tigerdyret, Dumbo og æslet, så nu er hele disney-familien alla #helenasolskintegninger snart samlet. Ej jeg ved selvfølgelig godt, at der mangler mange endnu, men mon ikke det kommer. Jeg har jo et helt liv foran mig :-)
 
Ligesom jeg har spurgt på Instagram, spørger jeg nu også jer, hvilken en Disneyfigur skal være den næste, som skal på tegnebrættet?
 
 



















1 kommentar:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.