tirsdag den 10. marts 2015

Forårsnyheder fra Søstrene Grene, nu i min lejlighed

Kan I også mærke foråret stille og roligt indtager det danske lille land? Det kan jeg i hvertfald, specielt her de sidste par dage har solen virkelig fået magt. Især om eftermiddagen har jeg virkelig nyt den dejlige eftermiddagssol, som har indtaget min terrasse, når jeg kommer hjem fra arbejde. Det er virkelig en fornøjelse at se og mærke, hvor lyst det nu er blevet om aftenen og inden så forfærdelig længe, skal vi jo også sætte urerne en time frem eller er det tilbage?????? Nej, det er vidst frem, for så vidt jeg husker, så skal havemøblerne sættes frem om foråret og tages ind igen til efteråret.
Simpel regel, som jeg har lært af min mor:-)
 
I mandags var jeg lige et hurtigt smut forbi Søstrene Grene. Jeg havde nemlig set, at de havde fået deres forårsnyheder frem. Jeg faldt pladask for disse fire vaser i grå, hvid og lyseblå farve og til den nette sum, ja det kan jeg faktisk ikke engang huske, for de var så billige, at jeg ikke tjekkede bonen, så måtte de altså med hjem. Jeg kan specielt godt lide de helt tynde, de er oplagte til at have en lille buket af vintergækker eller måske anemoner, når de kommer.
 
Jeg er i hvertfald super glad for dem og de har nu fået deres æresplads i hjørnet på min altandør.
 
På den anden side har jeg mine to Lyngbyvaser, som jeg var så heldig at få i julegave sidste år. Dog ved jeg, at prisen ikke er helt den samme som Søstrenes Grenes prisniveau, men det at blande dyrt med et mix af gode "fund" som jeg betegner det, er nu i og for sig det, der kendetegner mit hjem.
 
Hvad med dig nyder du foråret og hvordan mixer du dit hjem? Er det udelukkende dyrt design eller må der også godt være en blanding af gode "fund"?
 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.