onsdag den 18. marts 2015

Endnu en skuldertaske med eget stoftryk

For godt og vel ½ år siden, fik jeg lavet et lille parti af mine tegninger trykt over på stof. Jeg har siden hen fået syet to tasker med to af motiverne, I kan se dem her, og for et par dage siden fik jeg endnu engang lyst til at lege lidt med de trykte stoffer.
 
Det blev til endnu en rummelig skuldertaske med indvendige lommer samt en stor lomme på forsiden af tasken, så der kan være plads til lidt af hvert. Tasken er opsyet i kraftigt armigrønt stof, faktisk en restparti, jeg var så heldig at få fra arbejdet, da det alligevel skulle smides ud. Skulderremmen har jeg denne gang ladet gå hele vejen rundt om tasken, hvilket jeg synes giver et ret fedt og cool look. Jeg er selv ret vild med taskens motiv, som vidst er en blanding mellem en fugl og diverse grafiske mønstre.
 
 Jeg går nu og overvejer, hvad jeg skal sy af de sidste stykker stoffer jeg har tilbage med mine trykte tegninger, men hvad det skal være, er jeg altså lidt i tvivl om, synes ligesom jeg har tasker nok:)
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.