tirsdag den 3. februar 2015

Kaj Bojesen aben fik sin æresplads

Som lovet fra sidste indlæg, skulle min skønne Kaj Bojesen abe have lov til at få et helt særegnet  indlæg for sig selv, da jeg simpelthen synes, at han fortjener det. Det er ikke mig selv der kan tage æren for dette smukke arbejde, selvom jeg gerne ville, men jeg er en dør til at hækle :-)
Til gengæld er det dygtige Anita, som har lavet den til mig. Før jul var hun nemlig så sød, at ville indgå i en byttehandel, hvor hun så fik to af mine tegninger med kronhjorte på. Jeg var lidt spændt på, hvordan den ville komme til at se ud, men jeg må sige, at jeg er dybt imponeret af Anitas arbejde, så fint udført uden den mindste fejl.
 
Kaj har selvfølgelig fået ærespladsen på mit klaver ved siden af min Kahlervase og mine kobberlys, så når jeg sidder og spiller fanger han lige mit ansigt, når jeg kigger op. Det kan da kun gøre en glad.
 
Jeg vil virkelig gerne lære at hækle, men har aftalt med søde Anita og hendes søster, at det ikke bliver sidste gang vi ses, så mon ikke næste gang bliver til noget hygge-krea-tamtam. Det har vi i hvertfald snakket om.
 
Har du også forelsket dig i Kaj Bojesen aben i den hæklede udgave eller er du mere til den hårde vare, her mener jeg ham af træ?
 





3 kommentarer:

  1. Den er da bare abe-skøøøøn......... Det er faktisk sjovt, som sådan et lille hæklet dyr kan blive totalt kult........ Jeg har også hygget mig med at fremstille og bortforærer et par stykker til "gode hjem"......

    SvarSlet
  2. Hvaaaaaaad???? Er der noget kreativt du ikke er god til? Det nægter jeg at tro på:-) Aben er virkelig sød.
    K.h.
    Christina
    P.s. Jeg kan absolut ikke hækle....har hæklet kanter til Carlas kjoler men dér går grænsen.

    SvarSlet
  3. Hvor er du sød Christina. Nej jeg kan rent faktisk ikke hækle, men jeg kan måske lære det. Jeg opgiver i hvertfald ikke ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.