søndag den 2. november 2014

Jeg er lettet

Jeg sidder her søndag aften og reflekterer lidt over weekendens begivenheder og samtidig med en kæmpe lettelse over hvor godt det har gået med min første udstilling. Jeg ved ikke, om nogle af jer fik læs mit indlæg i fredags, hvor jeg kort lige fik skrevet, at jeg vat blevet spurgt om, jeg ikke havde lyst til at udstille på Skanderborg Steinerskole her i weekenden sammen med en masse andre kunstnere. Da jeg som sagt ikke har prøvet det før, var jeg meget nervøs, om nu folk ville komme og kigge og se på mine ting. Heldigvis har jeg jo gået på Steinerskolen for 10 år siden, så det var ikke helt uvante rammer. Derudover var de andre udstillere også super søde, så det gjorde det jo heller ikke mindre hyggeligere at have nogle at snakke med imellem kundernes besøgene. Om lørdagen kom der ikke så mange, tror det bl.a. skyldes det fine vejr, men om søndagen kom der overvældende mange, så det var super dejligt ikke mindst og få al den ros for min udstilling og mine ting, især fordi der jo ligger meget arbejde i hver enkel ting.
 
Jeg ved allerede nu, at det helt sikkert ikke bliver sidste gang, jeg vil lave en udstilling og faktisk har arrangørerne for dette marked allerede spurgt mig, om jeg vil kunne tænke mig at komme igen til foråret, hvor de netop har tænkt sig at lave et lidende marked.
 
I får lige lidt billeder fra min stand og de andre fine udstillere.
 
 
 































5 kommentarer:

  1. Dejligt med en god oplevelse og det ser da skønt ud med din udstilling :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre, at det gik godt :-)

    SvarSlet
  3. Skønt du kunne nyde dagene. Ser fint ud med alle de smukke ting:-)

    SvarSlet
  4. Mange tak allesammen, ja er også bare så glad og som sagt lettet Over, at det gik så godt.

    SvarSlet
  5. Det er altså nogle meget fine ting du laver.
    Den strikkede bluse... er det en du har strikket eller fra en af de andre??
    Kunne rigtig godt tænke mig at få at vide hvor opskriften kommer fra og hvilket garn der er :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.