søndag den 5. oktober 2014

Liberty-love flere skønheder I produktion + efterspørgelse

Der hersker vidst ingen tvivl om, at jeg har en særlig kærlighed for libertystoffer, specielt det print med påfuglefjer, som du ser forrest på dette billede, er en af mine favoritter. Stofferne har egentlig ligget længe i min stofskuffe, men det er først nu, at de er blevet klippet og syet i.
I lørdags da det jo var Lyserød lørdag - Støt brysterne, ja så sad jeg hele aftenen og syede i netop disse stoffer, de passede jo så fint til anledningen. Samtidig er de også 1 ud af de 5 ting, som jeg skal have syet her i forbindelse med min deltagelse i oktober-krea-udfordringen, som jeg også skrev om i dette indlæg.
 
Fælles for alle taskerne er, at de er blevet quiltet med pladevat samt indvendig er de blevet foret med det fineste baby lyseøde stof. I toppen er der ligeledes syet en lyserød lynlås med dertil hørende pynt af bånd og træperler.  
 
I kan nok godt rene ud hvilken en af dem, der er min favorit, nemlig den med påfuglefjerene, men hvilken en af din?
 
Ligger du iøvrigt inde med libertystof, som du gerne vil af med evt. i bytte for nogle af mine tegninger eller flettasker mm. så sig endelig til.












1 kommentar:

  1. Åh, min favorit er den midterste - jeg elsker stoffet :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.