fredag den 21. marts 2014

Så kan foråret bare komme and


I denne uge har jeg virkelig haft lyst til at bringe foråret ind i garderoben, og lysten blev derfor fuldendt med disse herligheder.
Et par lyse mønstrede bukser med dertilhørende læderjakke i beige farve fra Vera Moda.
Et par slangeskindssko, som jeg længe har gået og drømt om og da de nu var på tilbud, så kunne jeg ikke lade være med at slå til. Derudover har jeg også fået købt en mørkeblå forårsjakke, hvor lynlåsen går på skrå, hvilket jeg synes giver en ret fed detalje. Sidst men ikke mindst et lille tørklæde til at fuldende hele forårslooket, så nu venter jeg blot på, at solen kommer frem bag skyerne.
 
Er din forårsgarderobe også ved at være klar til foråret?

 

 
 
 
Ønsker jer alle en rigtig dejlig weekend.













3 kommentarer:

  1. Årh, jeg elsker sådan nogle bukser. De er SÅ dejlige at have på :-)

    SvarSlet
  2. Ja jeg elsker også lige præcis sådan nogle lidt afslappede bukser, og samtidig så er de også ret smarte sunes jeg, så det jo win win situation;-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.