onsdag den 19. marts 2014

Neon-smykker af egen kreation

 
Nu er vi jo gået ind i marts måned, hvilket jo også indebærer at vi er kommet ind i kalenderårets første forårsmåned. Forår for mig er bl.a. tegn på, at der kommer flere farver ind i min påklædning og i mine accessoirers. Neon har jo været meget fremme de sidste mange måneder, og jeg tror nu også, at det vil komme frem her i dette forår.
Det fik mig derfor lyst til at lave lidt nye neonsmykker i form af knyttede armbånd med neonperler, fingerring med cernit og forskellige øreringe også lavet ud af cernit med diverse stjerne- og hjerteørestikkers. Derudover tillader jeg mig også lige at vise jer to tidligere kreationer, hvor jeg har anvendt satinbånd til et læderarmbånd samt i en halskæde.
 
Nu kan foråret bare komme and, jeg er i hvertfald klar, er du?
 
 
 
 


 


 
 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.