mandag den 17. marts 2014

Mine flettede tasker i regnbuens farver

 
Som mange af jer sikkert allerede ved, så elsker jeg jo at flette tasker og punge og det er efterhånden blevet til en del igennem årernes løb. Jeg har derfor længe haft lyst til at lave et lille indlæg med nogle af dem, hvor de er delt op i farver.
Jeg kan selv godt lide de her farvetemaindlæg, hvilket jeg tror skyldes, at jeg nyder at sætte  mine kreationer op i farver. Samtidig så synes jeg også, det er lidt sjovt at lege med Picasa, som er det billedredigeringsprogram jeg primært bruger, når jeg skal redigere mine billeder.
 
Jeg kan umiddelbart ikke lige sige hvilke farvetema der er min favorit, men har du en, så tøv ikke med at læg en kommentar, det vil da kun gøre mig glad.
 






2 kommentarer:

  1. Jeg tror faktisk det lilla tema er min favorit - selvom jeg mest ville få brugt det sort/hvide. Men da jeg scollede ned og kom til det lilla, var det dét, der gjorde mig mest glad :-)

    SvarSlet
  2. Ej hvor sjovt, for jeg har det på helt samme måde. Tror nemlig også jeg mest får brugt de sort/hvide farver, men bliver også mest glad, når jeg ser på især de lilla og turkis/blå farver.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.