søndag den 16. marts 2014

Ugen set i billeder


Endnu en dejlig uge er ved at nå sin ende og i får hermed søndagens indlæg i billeder.

1) Plukket de fineste krokusblomster og nyt synet og duften af, at det er ved at være forår.
2) Været til jobsamtale på drømmejobbet i de smukkeste omgivelser.
3) Sendt pakkepost til en sød kvinde, som havde forelsket sig i nogle af mine tegninger og uglecollager.
4) Modtaget endnu flere tebreve af søde dejlige Pia, som jeg mødtes med i tirsdags til kaffe og snak i solen. Jeg er derfor gået igang med endnu et fletteprojekt.
5) Købt nye perler til at lave nye smykker.
6) Spist jordbær.
7) Været på cafe med en masse dejlige veninder.
8) Gået flere ture i det dejlige forårsvejr.
9) Og sidst men ikke mindst søgt jobs i massevis samt været ude med uopfordrede ansøgninger. 

 
Ønsker jer hermed alle en dejlig uge. 








2 kommentarer:

  1. Tak for i lige måde, Helena!

    Det er nogle dejlige billeder fra ugen, der er gået.

    SvarSlet
  2. Ej, jeg elsker de små firbens-perler, må det vel være? :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.