søndag den 9. februar 2014

Ugen der gik


En dejlig stille og rolig uge er ved at nå sin ende og I skal da ikke snydes for en lille billedcollage af lidt af de ting jeg har fået lavet.
 
1) Fået syet mit sengetæppe færdig
2) Lavet flere nye øreringe
3) Påbegyndt et patchworkprojekt
4) Tegnet
5) Spist blåbær i selvskab med min dejlige veninde
6) Drukket kaffe på cafe Emmerys med min mor
7) Prøvesmagt årets første vandmelon, og den var overraskende god
8) Syet endnu en flettaske sammen
9) Spillet lidt klaver på mit elskede klaver
 
Ønsker jer alle en dejlig uge.

1 kommentar:

  1. Jeg elsker altså bare dine påfugletegninger. Det passer så godt til de mønstre, du laver, synes jeg, når de er en del af fjerpragten på en påfugl :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.