fredag den 13. december 2013

Mit bud på årets juleskov + smugkig på julepyntsudveksling

Så fik jeg også lavet mig en lille juleskov foldet af de populære origamijuletræer, som er blevet set og vist frem en del herinde i blogland de sidste par uger. Da jeg jo er vild med det sort/hvide tema skulle det selvfølgelig også afspejles i min lille skov. Jeg har dog også tilføjet et par træer af nodepapir, da jeg også synes, at det passede så fint hertil. Jeg tænker lidt, at de kommer på julebordet som pynt til selve juleaften og til den store julefrokost 2. juledag, som holdes ude ved min mor og stedfar. Tror det vil pynte fint ind i mængden af and, rødkål, kartofler, flæskesteg, medister, brunede kartofler og hvad der ellers hører sig til på sådan et bord.
Jeg har fuldt denne DIY, som jeg synes beskriver den udførlig så selv helt nybegyndere kan være med. Jeg har fået en del forspørgelser både på Facebook og IG på, hvor jeg køber mit papir, og dertil kan jeg da svare, at der flittet handles både i Panduro, Creativ Company, Bog og Ide og ja nodepapiret er såmendt fra mine gamle noder, da jeg i sin tid gik til undervisning i klaver og fløjte.

Som I nok kan se, har jeg fået foldet en del, så jeg tænker lidt, at der nok sniger sig et enkelt ind i pakken til jer, som jeg pytter julepynt med. Derudover får i selvfølgelig også en anden ting, men det vil jeg ikke afsløre endnu.








Med denne lille juleskov ønskes I alle en dejlig weekend.

7 kommentarer:

  1. De er super fine. Jeg har printet en vejledning ud, men får først tid til at folde dem efter min eksamen - og ellers må det blive næste års juleprojekt :) Kh Pia

    SvarSlet
  2. Mange tak Pia. De er nemme at gå til, men kan godt forstå du gerne vil have din eksamen overstået først.
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er de bare søde! Dem har jeg aldrig set før :-)

    SvarSlet
  4. De er altså rigtig flotte! Jeg kan godt lide det papir, du har brugt.

    SvarSlet
  5. Virkelig smukke i de papirer du har fundet frem itl dem...

    SvarSlet
  6. Mange tak, er også blevet heldig tilfreds og det er nu altid rart at have papir i hobbykasserne, det kan jo altid bruges til diverse kreaprojekter.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.