søndag den 15. december 2013

3. Søndag i advent, skønne gaver + kreahygge med mit nyindkøbte folie

Der er altså ikke noget bedre end at vågne op til adventspakker og ikke nok med det, så er jeg jo også med i julepyntsudvekslingen. I går havnede pakken fra Anita med de fineste hæklede kræmmerhuse. Hun har lige fanget min stil hvad der angår farven, især guldkanten er bare lige mig. Derudover åbnede jeg også pakken fra Camilla, hvori der lå tre søde juletræer lavet i læder. De skal helt sikkert op at hænge på juletræet.
 
Ligesom mange andre danskere har søndagen ellers gået med julegaveindkøb med min mor og selvfølgelig også lidt kreahygge. Jeg har bl.a. fået købt noget vildt fedt folie, som jeg påtænker skal blive til nogle collagebilleder.


Fine kræmmerhuse fra Anita
 
Tre små juletræer fra Camilla

Mit nyindkøbte folie

Det er allerede taget i brug.

Da det jo var luciadag i fredags skal i dag ikke snydes for et lille billede af mig, da jeg som 4 årig gik luciaoptog i min børnehave. Tro det eller ej, men det er skam mig.

Forsat rigtig god aften



2 kommentarer:

  1. Spændende at se collagerne du får lavet, det er så fint, det folie. Og hvor er det blevet fint herinde hos dig, med dit layout! Ha' en god søndag aften :)

    SvarSlet
  2. Mange tak Trine.
    Jeg er også blevet rigtig tilfreds med designet.
    Også god aften til dig.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.