torsdag den 19. december 2013

Mit bidrag til JulepyntsUdvekslingen


 
Så kan jeg godt afsløre mine to bud på julepyntsudvekslingen, som har foregået her i december måned. Jeg ved nemlig, at de tre, som jeg var i gruppe med har åbnet deres pakke fra mig, og derfor kan jeg godt afsløre det her på bloggen. Så sent som i eftermiddags var jeg nemlig inde i byen, hvor jeg havde aftalt at mødes med Christine, som jeg var så heldig at havne i gruppe med. Christine kender jeg nemlig fra blogtræffet i februar samt herinde fra blogland, og hun skrev derfor til mig, om jeg ikke havde lyst til at mødes med hende til en kop kaffe, så vi kunne udveksle gaver og ønske hinanden en god jul.
Vi valgte, ligesom mange andre århusianere at tage på Starbucks, men vi fandt da heldigvis et ledigt bord og derfra gik snakken bare. Det er nu hyggeligt at møde nye bekendtskaber via blogland, især fordi man som oftest har samme interesse. Hvad jeg fik af Christine i gave, viser jeg frem i et særskilt indlæg, for det har gaverne simpelthen fortjent.
 
Jeg synes, det har været utrolig spændende og sjovt at se både på de forskellige blogs, men også på IG alle de fine bud, folk har kommet med på deres kreative udfoldelser i form af julepynt. Fra start af skulle vi vælge os ind på det tema, som vi gerne ville være i gruppe i. Jeg valgte mig ind på temaet nordisk, da jeg synes, det afspejler min stil. Som I kan se via billederne, valgte jeg at lave tre ophæng med henholdsvis hjerter, stjerner og juletræer med henholdsvis nodepapir, sølv, sort og sort med sølvmønster på. Det nordiske udtryk afspejler sig i det stilrene look med afdæmpet farver i form af sølv, hvid og sort og dertil bruges der gerne tilbehør som træ, pels og kork. Jeg synes derfor, at juletræerne og ophængene ville give et nogenlunde bud på min udgave af nordisk julepynt.
 
Hvad kendetegner dit julepynt? Er du til det klassiske røde og grønne, kører du retrostil eller er det blandet landhandel fra alle verdens hjørner?
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.