onsdag den 11. september 2013

Vundet Give away

Her den anden dag modtog jeg dette fine tørklæde, som jeg har været så heldig at vinde i en Give away af sødeste Lisbet

Jeg er bare vildt glad for det og det passer så fint her til efteråret.

                  
I dag har jeg også lige fået sat det sidste punktum i min linjefagseksamensopgave, som dermed er klar til at blive afleveret. Nu mangler så alt det praktiske i forbindelse med gruppefremførelsen og den individuelle del, så der bliver travlt med en masse øvning samt læsning de næste par dage.
Jeg må nok indrømme, at jeg ser frem til at få den overstået, men jeg er vidst ikke den eneste fra mit hold, som har det sådan. Jeg Tror, vi er mange som har syntes, at denne eksamen har taget på ens krafter, fordi den har skulle fylde så mange delelementer ud over bare en opgave. 

Jeg håber og tror på, at det nok skal gå ligesom alle de andre. 

Rigtig god aften til jer alle. 


     








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.