torsdag den 15. august 2013

Nye kuglehalskæder med et twist af kobber

Så er jeg også hoppet med på dillen med de lækre kuglehalskæder, som man selv kan dekorere i alverdens farver og mønstre. Jeg har længe haft i tankerne, at det kunne se fedt ud med at krakelerer nogle af perlerne med sort og kobber maling, og denne tanke skulle selvfølgelig udføres i praksis. Jeg var lidt i vildrede om, hvordan jeg skulle påsætte perlerne på lædersnøren. Skulle de påsættes som almindelige perler på snor eller skulle de hænge i en lang række med en knude forneden. Valget blev som I også kan se på billederne, at hænge dem i en lang række med en knude på enden, hvilket jeg faktisk er blevet rigtig pænt tilfreds med. 
Allerede nu er jeg blevet helt huk på at arbejde videre med at dekorere træperler til smykker, og jeg vil godt røbe, at jeg her den anden dag fik handlet nye materialer til nye smykker på Etsy. Kork og geometriske former er noget af det der kom i indkøbskurven. Andet vil jeg ikke fortælle, I må vente i spænding ;-) 

Hvad synes I om mine nyeste halskæder? 

                      

                      

                      

                      

                     

Rigtig god weekend. 





4 kommentarer:

  1. Det ser som altid tæskelækkert ud :) Tror også snart jeg må i gang med alle de trækugler jeg har i gemmerne. Knus Pia

    SvarSlet
  2. De er rigtug fine Helena.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.