fredag den 14. juni 2013

66.114 sidehenvisninger og endnu et par nye grafiske påfugle

De sidste par uger har de sene aftentimer gået med at tegne disse grafiske påfugle. Det tog mig virkelig mange timer, men det har nu været timerne værd. Jeg er i hvertfald blevet veldig tilfreds.
I skrivende stund kan jeg også se, at siden jeg startede med at blogge, har der været over 66.114 sidehennvisninger. Det er virkelig dejligt, at så mange gider at følge mig i de ting jeg laver og skriver om. Uden jeres søde kommentarer, ville lysten til at blogge slet ikke være den samme, så endnu engang af hjertet tak fordi I gider at følge mig. Med disse ord vil jeg blot ønske jer alle en dejlig weekend.
 


3 kommentarer:

  1. Wauw, sikke et arbejde. De er virkelig, virkelig flotte. Håber, det er okay, at jeg gentager mig selv - du bliver bare ved med at imponere :-)

    Knus og god weekend :-)

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig er det okay at du gentager dig selv. Det er altid dejligt at få ros fra dig min smukke Krokodullen.

    SvarSlet
  3. De er helt vildt flotte, Helena, og jeg kan godt forstå du bliver grebet af at tegne, når du er i gang! : )

    Kan du have en dejlig weekend!

    Kh Marthe

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.