tirsdag den 5. februar 2013

Peter Plys-tegning + opstart i SFOèn

Som nogle af jer måske sikkert allerede har læst sig til, så er jeg jo lige startet i min sidste praktik i en SFO, hvilket jeg er super glad for indtil videre. Det er nogle super søde børn og kollegaer, som jeg arbejder sammen med, hvilket for mig betyder utrolig meget. De sidste eftermiddage har jeg bl.a. siddet meget inde i kreaværkstedet, surprise, hvor jeg bl.a. har fået lavet fastelavnskatte og tegnet til den helt store guldmedalje. Mange af pigerne er jo stadig helt vilde med Peter Plys, og jeg fik derfor sådan lyst til at tegne en Peter Plys-tegning med mine grafiske mønstre, og resultatet blev således.

 
 
 
Jeg fik også færdiggjort denne blomst søndag aften, så den skal I da heller ikke snydes for.
 
Har du lyst til at se flere af mine tegninger, så kan du se dem lige her
 
Håber I får en forsat god aften, jeg skal bl.a. vaske tøj, da vi i SFOèn har lavet suppe over bål hele eftermiddagen, så I kan nok godt forstå, hvilken herlig bållugt der lugter i alt mit overtøj. Men heldigvis var det mega hyggeligt at lave bål med børnene, så det var trods alt bållugten værd :-)
 
Håber I får en god aften.
 

9 kommentarer:

  1. Hvor er det en sød Peter Plys tegning, du har lavet dig der :-)

    Det lyder hyggeligt at lave bål. På trods af lugten :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde, ja dett var også rigtig hyggeligt på trods af lugten. Godt vaskemaskinen kan tage lugten.

      Slet
  2. Hvor er du bare dygtig Helena! Jeg er så forelsket i dine grafiske elefanter, synes virkelig det er nogle smukke værker, som du kan være meget stolt af:0)
    Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Louise for den søde ros for mine tegninger. Det er også bare en ren tilfredsstillelse for mig at se resultatet, når de efter mange timer er færdige.

      Slet
  3. Hvor er det dejligt, at du hygger dig med børnene. Håber du klarer dig - ved ihvertfald fra mig selv hvor stresende sådan noget nyt noget kan være <3

    Jeg er altid så forundret over dine fantastiske grafiske tegninger - der har du virkelig et talent!

    xxoo, Amelia

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Amelia. Ja det er også hårdt her i opstartsfasen, men heldigvis er de alle rigtig søde, så det hjælper på det hele, selvom jeg godt kan mærke at det tærer lidt på mig.

      Slet
  4. Ser super godt ud :o)

    SvarSlet
  5. Skön blogg du har:) Har du bloglovin att följa med??

    Om du gillar inredning så kan du kolla in min blogg:)

    ha en fin dag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria. Mange tak for din søde hilsen. Jeg har desværre ikke bloglovin ;-( kun Google friend connect

      Slet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.