fredag den 31. august 2012

God weekend

Så blev det også tiltrængt weekend for mit vedkommende efter en lidt hård uge med meget skolearbejde. Heldigvis har jeg ikke de vilde aftaler, og som billederne fremgår, så skal den lyde på cafehygge med en dejlig veninde i morgen med efterfølgende udforskningen af alle de seværdigheder som Århus City har opstillet i forbindelse med Århus festuge. Læsning til den kommende uge, har jo en eksamen om meget kort tid i vente, afslapning med det nye Femina, hvor de i denne uge også har mit yndlingstillæg af det inspirerede Sweet Poul tillæg og sidst men ikke mindst kreatid måske med noget af det herlige masking tape, som jeg lige har købt, og med det jeg købte i forrige uge. Og med disse ord vil jeg nu gå ud og nyde den sidste sol, og ønske jer alle en rigtig god weekend. Tanker fra Helena.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.