lørdag den 1. september 2012

Sweet Poul, fantastisk magasin

 
 
 
 
 
 
 
 
 
The man Poul
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hvis du ikke allerede har investeret i Femina i denne uge, så skøn dig. For som jeg også skrev i indlægget i går, så har de i denne uge tillægget Sweet Poul magasinet med til samme pris. Og jeg er virkelig dybt imponeret over hans fine inspirerende blad. Alene, som der også fremgår på billederne, lidt billedspam fra magasinet, så bare det at se på billederne, får jo en til at lave de lækre delikate retter og ikke mindst de fine små boligintengiør, som Poul så fint illustrerer.
Jeg købte bladet i går, og allerede i går aftes havde jeg stort set læst hele bladet. Og jeg er helt sikker på, at en af de fine efterårssalater eller en af de delikate desserter helt bestemt skal afprøves. Det er jo slet slet ikke til at lade være.  
 
Forsat god lørdag aften.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.