onsdag den 29. august 2012

Mit Største taskeprojekt til dato

Først en stor stor tak til alle mine faste læsere. 54 følger nu min blog, og jeg er bare så glad. 10381 sidehenvisninger og 230 indlæg er det blevet til på mindre end 1 år. Er egentlig ret stolt efter at alt herinde har været nyt for mig. Jeg har selv lavet alt på bloggen ved at læse mig frem og få vejledning af en masse af jer søde bloggere. Tusind tusind tak.

Og nu til det jeg virkelig har glædet mig til at vise frem. Denne store taske på 30 x 30 cm flettet i forskellige papir og monteret med tape, så tasken kan bruges i regn og slud. Der ud over har jeg lavet en hank i thaisilke som jeg har påsat i hver sin ende af tasken med en fin lille knap, så man selv kan bestemme om man vil have hanken på eller bruge den som en stor kuverttaske.
Jeg er virkelig spændt på, hvad kvinden som har bestilt den hos mig, synes om den, håber i hvertfald at hun bliver glad, da den har kostet mig mange arbejdstimer.

 Med hank
 Uden hank
 
Har du lyst til at se flere af mine flettede tasker, skal du blot klikke her.
 
Og sidst men ikke mindst husk at holde øje herinde, for inden længe udlover jeg en Give Away i anledningen af, at min blog snart runder 1 år.

3 kommentarer:

  1. Hold op, hvor er den flot.. Hun kan da kun blive glad for den flotte taske :o)

    SvarSlet
  2. Wow en flot taske. Den kan du godt være stolt af, og modtageren bliver helt sikkert glad for den :-)

    SvarSlet
  3. Super flot og sikken dog et arbejde - jeg tør altså ikke at kaste mig ud i sådan et projekt - Flot klaret :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.