fredag den 16. april 2021

Morsdags gaver og GiveAway

 Mors dags gaver 
Hvad giver du hende du elsker allermest ?
Mor med en elefant 

Min kære mor er om nogen en af de personer, jeg værdsætter i mit liv og derfor er mors dag også en helt særlig dag, hvor hun skal forkæles. 
Jeg har de seneste år fundet stor glæde ved at finde og give hende en lille gave og jeg kan se, at jeg ikke er ene om dette. 

Jeg giver jer derfor i dette indlæg mit lille bud på lidt mors dags gaver I kan bestille her hos mig. Der er både plakater og krus og som noget helt nyt kan alle mine tegninger også bestilles som muleposer. Desuden får i sidst i indlægget mønstret på MOR lavet i Hamaperler.

Plakaterne kan fås i str.
A5, A4 og A3 str. og desuden med valgfri tekst på. 

Priser ligger fra 150-330 alt afhængig af str. og tekst.
Derudover laver jeg også alle mine tegninger på krus. 
De kan selvfølgelig også bestilles med eller uden personlig tekst.

For bestilling: 
Send mig en mail på Helena.engelbrecht@yahoo.dk eller kontakt mig på facebook 

Giveaway
Derudover skal I ikke skydes for en Giveaway i samarbejde med @saksogpapir hvor du kan vinde dit helt personlige puslespil med egne billeder på som puslespilsbrikker.
En oplagt gaveide til mors dag måske.
Du deltager blot ved at smide en lille hilsen nederst i dette indlæg 
Du kan desuden optimere dine vinderchancer på Instagram @helenasolskin hvor den også er at finde. 
Vinderen findes 27. April

Plakater der kan bestilles med eller uden personlig tekst
Mormor plakat med citat 

Mor og barn elefant med citat nr 2

Mormor plakat vandret
Bjørnemor med hendes to unger
Løvefamilie
GirafMor med unge 
Mor og barn zentangle elefant 1

Mor og barn zentangle elefant 2
Mor må jeg ligge her på dig
Ubetinget kærlighed 
mor og barn 
Mor med datter 
Her kan I se den i kop udgave med tekst
Mor med søn
Her kan du se den i kop udgave med tekst

Mor med tvillinger 
Mor er den bedste i verden tvillingedrenge 2
Mor er den bedste i verden tvilllingepiger 2
Mors kærlighed i boreselskab
I love you mon

Sidste år lavede jeg dette lille skilt i perler med bogstaverne MOR en sød lille gaveide hvor både store som små kan være med.
Du finder mønstret lige her 

Derudover har jeg også fået laver et sødt lille 
Mors dags hjertekort i papir, som du kan bestille mønstret på ved at sende mig en mail på
helena.engelbrecht@yahoo.dk 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.