tirsdag den 9. juni 2020

Mumi service - Nu også som forhandler - Vinderen af min Giveaway


Mumi service, hvis du ligesom jeg har et barnligt hjerte eller blot er vild med Mumi universet

Som den kvikke måske har spottet er jeg som noget helt nyt begyndt at sælge de her Mumi og Pippi service. Perfekt både til børn, men også til den voksne som ligesom jeg elsker Mumi.
Det jeg synes er særlig fedt ved netop dette service er, at det kan holde til lidt af hvert, da det er emalje.
Derudover tåler det både opvask og induktion således du nemt og hurtigt også kan lave varm mad direkte i skålen.

Priserne er i mine øjne også til at have med at gøre, det ligger fra ca. 90-200 kr. så alle kan være med.
Alle varerne kan som noget helt nyt bestilles ved mig enten ved at maile til mig med ønskede produkter på helena.engelbrecht@yahoo.dk eller på facebook Helenas kreative verden eller Instagram 

Jeg har desuden forsøgt at lave de fleste af personerne i Hamaperler.
Lige nu finder du bl.a. Lille My, Snorkfrøkenen, Mummimor, Mumrikken, Mummi og inden længe kommer Sniff og Mummifar også ind som perlemønstre.
Du finder dem alle under.DIY
 
Herhjemme har krusene allerede fundet vejen frem i mit køkken.
Jeg har desuden forsøgt at lave en lille person karakter over hovedfigurerne fra mumiland, så du måske selv  kan finde ud af hvem fra Mumiland du ligner mest.

  Den bedste mor i verden er uden tvivl min Mumimor 
Mumimor skål og kop kan selvfølgelig bestilles

Mumimor minder mig meget om min egen  mor, hun bliver sjældent stresset og tager endda de mest bekymrende omstændigheder i stiv arm. Derudover er hun også omsorgsfuld og jordnær og formår at vise den største kærlighed til alle hun omgås ❤️❤️❤️

Mumimor kop med grøn kant
Mumimor skål med grøn kant
Mumimor kop med rødternet forklæde
Snorkfrøkenen
Snorkfrøkenen er mumitroldens ven/kæreste og er derfor en vigtig figur i Mumidalen.
Snorkfrøkenen er af en art kaldet Snorkerne, som har en helt særlig egenskab, der adskiller dem fra Mumitroldene. 
De skifter nemlig farve alt efter hvilket humør de er i. Snorkfrøkenen er desuden en person med temperament, men er samtidig også meget romantisk og fornuftig. 
Hun kan godt lide at  dagdrømme og drømmer ofte om hendes fremtid og er for det meste altid i godt humør frisk og  energisk.
Snorkfrøkenen rosa kop
Snorkfrøkenen rosa skål
Jeg må nok erkende at det her sæt er kommet for at blive boende hjemme i mit køkken
Snorkfrøkenen lilla kop
Snorkfrøkenen lilla skål
Snorkfrøkenen tallerken
Lille My
Lille My er en lille beslutsom dame, når hun vil have noget gjort, venter hun ikke fem min. på at få opgaven løst, så er hun typen der tager teten i egn hånd. Hun er meget aggressiv og kan være fuldstændig respektløs, men samtidig kan hun være en god ven. Hun er desuden Snufkins halvsøster og senere Moomins adopterede søster.

Klassisk hvid Lille My kop
Lys grøn lille My kop
Lys grøn Lille My skål
Mymble Rosa med Snorkfrøkenen
Selveste Mumi
Mumi er som du jo nok ved hovedpersonen, en livlig en af slagsen med en skarp fornemmelse af eventyr og sjov.  Han lever livet fuldt ud og ser verdenen med en følelse af forundring over så enkle glæder som at samle sten og skaller. Han er desuden godtroende og entusiastisk, men han er også naiv og meget godmodig.


Mumi kop lys blå
Mumi Skål lys blå


Mumi kop mørk blå
Mumi skål mørk blå
Mumi tallerken
Snufkin-Mumrikken
Mumrikken er den nære ven af mumitroldene. Han rejser sydpå hver vinter men vender altid tilbage, når foråret melder sin ankomst. Han er søn af Symble og Joxter og halvbror til Mymbles datter og Lille My. Han er desuden en eventyr vagabond, beundret af dem som er små og generte. Mumrikken bærer desuden altid gammel grønt tøj og en bred skygget hat, som han har haft siden fødslen. Han bor desuden i et telt, ryger rør og elsker at spille harmonika.

Mumrikken kop mørkegrøn
Mumrikken kop lys grøn


Mumrikken skål lys grøn

Mumi vandkaraffel

Mumifar




Mumifar
Han har været forældreløs i sine yngre år og er desuden en noget rastløs sjæl, grundet børnehjemmet. Han bærer næsten altid sort hat og indeni er der malet "M.P" for at adskille dem fra andre hatte.

Denne smukke mørkeblå kop bliver jeg simpelthen også nød til at eje med ved min næste bestilling.
Mumifar kop mørkeblå
Send lidt kærlighed afsted
De her krus er kommet for at blive, i hverfald hvis du spørger mig.
Mumi kærlighed lys blå
Mumi kærlighed rosa
Mumi kærlighed blomme


Mumi Friends hvid kop der løber
Mumi friends skål der løber

Mumi friends kop med blomster
Mumi friends Skål med blomster


Mumi lys blå friendship
Derudover er det også muligt at bestille silicone låg til dine kopper samt glas sugerør
Silicone lågene kan fås i sort, rosa, lys blå samt lys grå til dine skåle som kan fylde 6 dl.
Silicone låg til dine skåle der kan rumme 6 dl
Glas sugerør


Vinderen af min seneste giveaway på en træ and fra @aviendofairytales



Endnu engang bliver jeg blæst bagover med alle jeres søde kommentar og deltagelse å mine giveaways og denne gang er den heldige vinder trukket via tilfældig lodtrækning...………….

Stort tillykke til dig kære Sandra Rosenmeyer. Hvis du vil sende mig en mail på
helena.engelbrecht@yahoo.dk med den ælling du gerne vil have, så får jeg sendt den til dig.





Som I kan er der allerede nu et par kunder som har fået taget billeder af deres mumikopper og jeg indrømmer gerne, at sådanne billeder smelter mit hjerter.



































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.