mandag den 16. september 2019

Hvad musikken gør ved mig - vinderen af fotoshootet


Hvad gør musikken ved mig, hvad gør den ved dig?
Dette indlæg er delvist sponsoreret af @mobilcoversdk og beldringphotography
 
Lige siden barns ben har musik været noget jeg er født og opvokset med. Min far og mor var begge utrolig musikalske og jeg selv har spillet klaver, sunget og spillet fløjte siden jeg var 10 år.
Jeg har altid elsket at spille musik, dels fordi det giver mig en indre ro og fordybelse. Lidt ligesom når jeg sidder og tegner så kan jeg koble helt af og falde ned.
 I takt med at jeg desværre har fået mere at se til og dels en del mere arbejde er tiden desværre ikke til, at jeg spiller så meget mere, til gengæld lytter jeg utrolig meget til musik i højtalerne, når jeg eks. sidder og tegner eller nørkler ved kreabordet. 
Da jeg spottede den her mega fine højtaler hos @mobilcovers var jeg helt solgt. Dels fordi den ikke fylder ret meget i ens lejlighed og samtidig sagtens kan spille højt nok til den vildeste festival, ja den er endda blevet testet på Skanderborg festival i år, så den er godkendt. Derudover kan man tage den med over alt også udenfor og sidst men ikke mindst kan den nemt og enkelt kobles til ens iphone, så alt det musik du har liggende der kan afspilles. 
 
Jeg har nu de sidste par måneder fået testet den af både på Smukfest og hjemme i min stue og jeg er så tilfreds med både lyden, designet og kvaliteten og vil varmt anbefale den, hvis du ligesom jeg også kan lide at lytte til musik i hverdagen, men ikke behøver det helt store anlæg.

 GIVEAWAY

I samarbejde med mobilcovers.dk har jeg fået den dejlige ære af, at en af jer kan vinde en liende højtaler.
 
Det eneste du blot skal gøre er, at skrive en sød kommentar her på bloggen om hvor den skal stå, hvis du er den heldige vinder.
Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at deltage på min facebookside Helenas kreative verden og instagram @helenasolskin.
 
Konkurrencen slutter d. d. 30 september og vinderen bliver offentliggjort herinde.
 

 Så kan jeg vidst ikke udskyde vinderen af den store fototshoot konkurrence længere og hold nu op, hvor har det været dejligt at se så mange der gerne ville deltage.
 Den heldige vinder blev …...
Kæmpe stort tillykke til Katrine der ville dele premien med sin Jeppe og deres lille pige.
 
Katrine hvis du vil sende mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk så du kan modtage din gevinst, vil det være helt perfekt. 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.