lørdag den 4. maj 2019

Nyt og spændende samarbejde - Rabatkode til jer

Jeg er lidt beæret over at have skrevet under på en ny samarbejdsaftale med Tania og Adam fra Framework-Artprint, som i onsdags lancerede deres helt nye webshop med artprint plakater fra dygtige upcoming kunstnere og herunder har de udvalgt mig til at være en del af deres team til at være på deres hjemmeside.


Vi starter selvfølgelig godt ud med at give jer 20 % på kategorien Mors dags tegninger, en oplagt anledning til at forkæle sin mor.


Det eneste i blot skal gøre for at benytte koden er enten at sende mig en besked pr. mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk samt en beskrivelse af den eller de Mors dags billeder, du ønsker og tilføj Morsdag12maj19 i mailen.

I kan også gå ind på Framework-Artprints hjemmeside og se det store udvalg de har fået under kategorien Mors dag og benytte koden MORSDAG ved checkout.

Mor du er sejere end du tror
Stærkere end du ser ud til
og langt mere elsket end du kan forestille dig.

Hvem synes du fortjener årets titel som mor?
En mors kærlighed

Mor med dreng
Mor til to piger
Mor med to drenge
Vi er født af kærlighed
Mor til tre
Mor - et andet ord for kærlighed
Mor der løfter sit et og alt
Mor til to pige og dreng
Hånd i hånd livet igennem
Mor er den bedste i verden
Samhørighed





Kærlighed sort på hvidt
Vi to, du og jeg for altid

Jeg passer på jer
Mor passer på mig

Lidt af det store udvalg du kan se på Framework-Artprints hjemmeside


















































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.