mandag den 29. april 2019

Svane-lampe - Giveaway

FORÅRS GIVEAWAY
 Lige siden barns ben har jeg været vild med svaner, måske det skyldes at jeg som barn inden min bror og jeg skulle sove, fik læst historien om den Grimme ælling.
Da jeg så denne søde svanelampe fra justmyshop.dk var jeg total solgt og tænkte med det samme, at den ville være oplagt til soveværelset eller til niecernes værelser i deres nye hus.

Jeg er helt vild med den dæmpede belysning lampen giver og den er nem at tænde og slukke så selv helt små børn kan gøre det selv. Desuden er servicen og leveringen helt i top fra @justmyshop.dk hvor der desuden også er mange andre fine ting til børneværelset.

Info omkring svanen
Svanen er egentlig en gruppe af andefugle (slægterne Cygnus og Coscoroba) og udgør sammen med gæs underfamilien svaner og gæs.
Svaner har stor symbolværdi for mange og Knopsvanen er udnævnt til Danmarks nationalfugl. Desuden er svanen også et symbol for de nordiske lande, ligesom de har lagt navn til Miljømærket Svanen
Den mytologiske kongedatter Leda, der besvangres af svanen, har desuden inspireret mange kunstmalere gennem tiden. Derudover har arkitekten Arne Jacobsen bl..a. tegnet den berømte stol med navnet Svanen. 
Jeg har selvfølgelig ikke kunne lade være med lige at tegne et par svaner til anledningen, da jeg synes det er sådan en smuk fugl og det kom der så lige tre stik nye billeder ud af.
Den grimme ælling der forvandlede sig en til smuk svane


Du og jeg
The beautiful swan



Det kommer vidst ikke bag på nogen, at jeg elsker svaner.
 Svanehjerter af papir
 Svaneuro til børneværelset
 Svaneophæng
Du har du mulighed for at vinde en sød lille svanelampe, det eneste du skal gøre er:

Skrive en sød lille sommerhilsen her.
Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at deltage på min

Jeg finder en heldig vinder d. 8. maj

Held og lykke

For god ordens skyld er denne konkurrence sponsoreret af @justmyshop.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.