mandag den 6. maj 2019

Jeg har taget PYT ordet til mig - Giveaway


Lidt om mit nye yndlingsord PYT samt hverdags liv på må og få og vinderen af min svane-Giveaway.

Kender I de dage hvor man står op og egentlig allermest har lyst til at sove længe, glemme alt om vasketøj, rengøring og to-do-listen der bare bliver længere og længere?
.
Sådan en morgen stod jeg op til i søndags, men i stedet for at følge de ting, som jeg bare BURDE gøre, så tillod jeg at indføre et nyt ord i min hverdag nemlig ordet PYT.
Jeg valgte i stedet for, at tage en halv time ekstra på øjet og stod efterfølgende op frisk og veludhvilet, lavede mig en dejlig veltilberedt kop kaffe og sagde til mig selv.

PYT Helena udskyd rengøringen til i morgen, du lever jo kun en gang.

Den fine interior webshop Fabeliving.dk har de fineste træ-PYT-skilte som jeg har fået den fine ære af at få hjem på min væg.
Så har jeg nemlig mulighed for hver dag at minde mig selv om, at man engang imellem godt må sige PYT til de ting, som til tider kan være ret så krævende og opslidende. Forstået på den måde, at jeg skal blive bedre til at slappe mere af i hverdagen samt ikke at stille for høje krav og forventninger til mig selv.

Nu har jeg haft mit PYT skilt hængende et par uger i min stue og jeg indrømmer gerne, at jeg er blevet så glad for det og samtidig er den da ret så cool i indretningen, hvis du spørger mig.

Jeg har fået den fine ære af, at en af mine søde læsere kan vinde et styk PYT skilt fra Fabliving.dk

Det eneste du blot skal gøre er, at lægge en sød lille kommentar herinde evt. om hvorfor netop du synes, du fortjener at vinde.

Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at deltage på min facebookside Helenas kreative verden eller instagram @helenasolskin hvor den også er at finde.
Jeg vil finde en heldig vinder fredag d. 17.maj og vinderen vil blive offentliggjort her på bloggen.

I lørdags havde vi i øvrigt fornemt besøg af selveste prinsesse Benedikte i anledningen af De grønne pigespejderes 100 års jubilæum, hvor prinsessen er projekter for. I den anledning havde de booket vores cafe på Kvindemuseet til den helt store buffet som bl.a. bestod af laksesalat med nye danske asparges, fintsnittet spidskål, æbler, dild og dressing samt brød, derudover fik de små løvstikkefrikadeller med nye små baby kartofler samt bagte skalotteløg og tzatziki, grøntsagstærte med hjemmelavet rødbedepesto og sluttede af med kaffe og te samt abrikoskugler med chokoladeovertræ og hjemmebagte spicier.

Det var uden tvivl en travl men heldigvis også meget vellykket dag lidt ud over det sædvanlige, men det så ud til, at de alle var meget godt tilfredse og det var da også lidt sjovt at skulle servere for selveste Benedikte.

Lidt billeder fra dagen skal I da ikke snydes for.






Og nu til vinderen af min svane-lampe-Giveaway jeg har lavet i samarbejde med justmyshop.dk
……………………………………………

Kæmpe stort tillykke til
@far_kasper hvis du vil sende mig en besked enten på instagram @helenasolskin eller på mail. helena.engelbrecht@yahoo.dk så du kan få din premie tilsendt.















Dette indlæg er delvidst sponsoreret af Justmyshop.dk og Fabliving.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.