lørdag den 18. december 2021

Årets julekrans 2021

 Årets juledørkrans

Ingen jul uden at få tilføjet en juledørkrans til døren og når jeg nu elsker at lege med perler, så skulle det selvfølgelig være en krans med ene skønne jule-perlemotiver. 

I var så søde at hjælpe mig med over på min Instagram, hvilke motiver I
var mest vilde med og resultatet blev julekagen, de små rensdyr, pindsvin, mistelten og snemand. 
Foruden perlemotiver har jeg desuden viklet små guldkugler ind i kransen og påsat en mørkegrøn sløjfe således den kan hænge.
De små perlefigurer er påsat med ståltråd vikler ind i kransen, således ser mand nemlig ikke ståltåden  komme frem.

Alle motiverne er ret nemme at lave, da de blot fylder en blade. 
Der er desuden LED-lys i kransen, så den kan lyse i de mørke timer.
Personligt er jeg ret vild med at kombinere perler i indretningen og dette er blot en ud af flere projekter, som jeg elsker at arbejde med. 

De forskellige perlemotiver er dels en blandning af min egne, nogle fundet på Pinterest mens andre er findet på den geniale app @beady.fun 

Kender du ikke til den app kan du komme direkte til den her 
I bund og grund er det vigtigste blot, at I hygger jer med at finde små motiver der kan sættes på en krans  ikke mindst at I begynder at kunne mærke julefreden sænke sig.
Her kan I se kransen på min hoveddør.
Brug dine børns små perlemotiver fra deres perlekasse, så har du en fin måde at få brugt deres små projekter på.  















Tag mig endelig på de sociale medier med @helenasolskin hvis du får lavet en herlig julekrans.

Rigtig glædelig jul  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.