lørdag den 9. marts 2019

Vinderen af min Mælkebøtte Giveaway + Ny Giveaway på højkant


Først og fremmest endnu engang tak for den store tilslutning der har været til min Giveaway på denne fine halskæde i samarbejde med smukkefirmaet Friishofsiig. Det varmer at læse at der ligesom jeg selv, er mange der er vilde med mælkebøtter, selvom det jo faktisk er en ukrudtsplante. 


Den heldige vinder i denne omgang blev .......... 

@mor_tilalfred som deltog på Instagram. 



Stort tillykke til dig, hvis du sender mig en mail med din adresse så du kan få tilsendt dit smykke. 


Til alle jer andre fortvivl ikke, jeg har allerede skudt en ny Giveaway i gang, se opslaget længere nede.






K o n k u r r e n c e
For et par uger siden modtog jeg den skønneste læbestift fra blogandshopfashion.
Normalt er jeg ikke sådan en person, som går med læbestift, men man skal jo aldrig sige aldrig for at shine sit vinterkulørte ansigt op.


Det geniale ved denne læbestift er nemlig, at dens grønne farve reagerer på dine egne læbers Ph-værdi og derved skaber din helt egen individuelle farve på dine læber.



Jeg har i den anledning af, at foråret er på vej fået den fornemme ære af, at en af mine søde følgere må vinde denne smukke læbestift Real Rebel Lip Care fra Santhilea London.


Det eneste du skal gøre er:

Skrive en sød lille forårshilsen her i kommentaren.


Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at deltage på min facebookside Helenas kreative verden eller min instagram hvor den også er at finde.

Vinderen findes søndag d. 17. marts























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.