onsdag den 21. februar 2018

Konfirmationsplakater og kort in the making

                               
 

Inden vi ser os om, er det jo forår og foråret er også = med en masse dejlige konfirmationsfester. Jeg er selv så heldig i år, at jeg skal til min dejlige lillesøsters konfirmation og så er det desværre også den sidste i min søskendeflok. Men mon ikke der kommer andre i familien nu man jo er blevet faster til den dejligste lille guldklump og faktisk snart bliver det igen her til april.

Allerede nu vælter det ind med bestillinger på mine fingerprints-konfirmationstræer, hvor gæsterne har mulighed for at sætte et minde som fingeraftryk som blade i træets krone. En rigtig sød lille mindeværdig ide for den store dag.

Derudover tilbyder jeg også at skrive konfirmandens navn samt dato for dagen på plakaten, så den aldrig vil blive glemt. Teksten kan bestilles med eller uden farve, dette skal du blot angive ved bestillingen.

Derudover laver jeg nu også personlige konfirmationskort i A5 str. se billedet nedenfor både med eller uden navn og dato.

For bestilling send mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk

Oplys gerne om du ønsker plakaten til en pige eller dreng eller om du ønsker den skal være uden person på samt om der skal skrives navn og dato på.

Du kan også bestille på min facebookside Helenas kreative verden eller via Instagram @helenasolskin.


Mon ikke der også snart skal laves en plakat til min lillesøster. Det bliver vidst mit næste to-do-projekt.



Fine små A5 kort til konfirmandinden, kan også laves til konfirmanden



Livets træ


Træ til pigen


Træ til drengen








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.