fredag den 2. juni 2017

Maj du søde milde

                         

M i n  M a j 

Maj du har været en dejlig, smuk og ikke mindst travl en af slagsen og der har sket lidt af hvert både på den kreative front og en masse nye spændende projekter blev en realitet.


Maj har bl.a. bundt på syning af flere kaninpunge til søde piger.

Mange skønne aftenvagter med smukke solnedgange fra min dejlige arbejdsplads.

Solglimt fra mit køkkenvindue mange dage i træk, sommeren er for atter kommet, forhåbentlig for at blive. 

Endnu en ny graviditetsplakat så dagens lys fra tegnebordet og den tog i rigtig godt imod, tak for det.

Jeg fik også udgivet min første perlebog "Perlekunst by Solskin" med 60 unikke perlemønstre lavet udfra et nøje udvalg af mine #helenasolskintegninger som allerede nu er blevet solgt til mange skønne kreative mennesker. 

Mine skyuroer havde også fået en side i ugebladet Hendes Verden.

Jeg fik tryllet endnu et lille hamaperleæg med royalcopenhagen motiv frem - DIY ligger i fanen DIY til højre. 

Jeg fik langt om længe færdiglavet og afleveret min svaneuro til min skønne kusines datter Embla, så hun kunne få lidt at kigge på til puslepladsen.

En heldagstur på Samsø blev det også til, hvor jeg fik afleveret flere billeder til i min venindes cafe samt serveret til hendes pigefødselsdagsfest.

Alt i alt en fantastisk travl og begivensrig måned og mon ikke jeg godt kan byde Juni velkommen.

Jeg er klar, er du? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.