torsdag den 25. maj 2017

Perlekunst by Solskin - min nye bog - Giveaway



Der har været stille de sidste par dage her på bloggen, hvilket til dels skyldes meget arbejde, men også fordi jeg de seneste par måneder har knoklet på en lille hemmelighed, som jeg endelig kunne afsløre i fredags.

PERLEKUNST BY SOLSKIN


Jeg har nemlig udarbejdet en e-bog, hvor du kan finde 60 af mine tegninger omdannet til perlemønstre
.

Perlekunst by solskin er perlebogen baseret på mine tegninger fra min facebookside Helenas kreative verden og Instagram @helenasolskin
.

Jeg har de seneste 6 år haft en stor glæde ved at fordybe mig ned i tegneblokken, både i form af bryllups illustrationer, personlige familie illustrationer, dåb, konfirmation og særlige højtider som guld, sølv og kobberbryllupper.

Det har derfor resulteret i et kæmpe billedgalleri, som jeg derfor på opfordring fra mange af mine kunder, er blevet til en perlebog med mine personlige mønstre. 

Den er lavet som en ebog med 60 forskellige mønstre, som du let tilgængelig kan have på din Ipad, Iphone eller på din PC, når blot du har købt bogen en gang, kan du have mønstrene liggende på alle dine enheder.

 Bogen er lavet til både store og små alt fra 3-12 plader, så der er rig mulighed for, at både store som små kan være med. På hver side finder du billede samt tilhørende mønstre med antal af perleplader og farvekoder. 

Jeg håber meget, at denne bog bliver en fornøjelse og glæde for alle og jeg glæder mig til at se jeres færdige projekter
.

Bogen kan allerede nu bestilles til blot 99,-

Bestilling sker via mail helena.engelbrecht@yahoo.dk
Eller personlig besked på min facebookside Helenas kreative verden

Hvis du i øvrigt hopper over på min Facebookside kan du også deltage i konkurrencen om min nye bog lige her


Glæder mig til at perle med dig.
.
.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.