tirsdag den 28. marts 2017

Forårs-glimt 2017 - personligt indlæg



Så kom foråret endelig til Danmark, kan I mærke det?
Ihhhhh jeg nyder det virkeligt og det er så dejligt at se både i naturen og iblandt livet på havnen, at der igen begynder at komme liv derude. De sidste par dage har vi haft udendørs servering på mit arbejde, vitterlig en ting jeg har savnet. Ishuset har også åbnet op igen, hvilket jo også er tegn på, at det NU er blevet forår.

De sidste par måneder har jeg levet lidt i en osteklokke, jeg har ikke turde vise det rent ud af til på de sociale medier, men herinde får jeg ligesom ro til at åbne lidt op om, de svære ting i livet der også kan rumstere inde i mig.

Jeg har altid været en pige med gang i den og jeg har til tider også svært ved at finde ro. Jeg føler hele tiden, at jeg skal være der for andre, leve op til hvad andre FORVENTER af mig, men hvad er det så mine omgivelser forventer af mig?
Ja dette er et spørgsmål, jeg ofte stiller mig selv, især fordi jeg har så svært ved at overbevise mig selv, at jeg gør det godt nok. Eks. er jeg ofte i tvivl om, om jeg nu gør det godt nok på arbejdet, har kunderne nu fået den bedste betjening og hvad nu hvis de ikke har, er det så mig de brokker sig over senere hen.

Mit selvstændige firma går til dels også rigtig godt, men her kan jeg igen også mærke, at jeg ofte føler, at jeg ikke gør det godt nok. Hvad forventer mine kunder af mig og hvad forventer jeg af dem. Jeg føler sommetider, at folk tager det for givet alt det tid jeg bruger på deres personlige plakater og sommetider så meget tid, at jeg helt glemmer mig selv og mit eget liv.
 Jeg har nogle gange overvejet, om det er det værd, at være selvstændig, men samtidig kan jeg heller ikke lade være med at tegne og når jeg så samtidig ved, at I er rigtig mange, som stadig kan lide det jeg laver og ofte efterspørge nye billeder, så kan jeg jo heller ikke lade være med at åbne min skitseblok.

Marts måned har for mig gået alt for stærk og sommetider ville jeg ønske, at der var mere end 24 timer i døgnet, hvem ville ikke det.

Tænk på lørdag er det allerede d. 1. april, hvor blev marts måned lige af?

Der er også blevet fejret to store begivenheder i denne måned. Først min kære stedfars fødselsdag, hvor jeg lige på falderebet fik færdigsyet en fødselsdags-flagranke samt givet ham en valgfri oplevelse sammen med mig. 

Marts måned har også budt på barnedåb af min kære lille niece, som selvfølgelig fik en navneplakat, flere suttesnører og en vimpel med hendes navn på. En rigtig dejlig dag lige efter bogen, smukt vejr, familiehygge og ikke mindst dejlige omgivelser på Egå Marina. 


Jeg har også været igang med projekt LEGO og det er gået lige efter bogen. Men meget mere om det i et særskilt indlæg.


Ønsker jer alle en fantastisk uge og skal vi så ikke bare byde april velkommen og håbe på lidt mere forår og lidt selvtillidsboost.


De smukke og finurlige Lifeboats der ligger nede ved min arbejdsplads på Marselisborg Lystbådbavn




Smukke omgivelser ved Egå Marina hvor min nieces barnedåb blev holdt.


Smuk sensommeraften på min arbejdsplads






Mumi kærlighed



Foråstaske sendt afsted til en sød kunde


Navneplakat til min niece før der kom data på.


Flagranke syet på falderebet med personligt navn lige før barnedåbet i søndags.


Fødselsdags-flagranke syet til min kære stedfar


Kaffe drukket med kærlighed


Barnedåbsgave


Flere familie-illustrationer til en enlig mor med hendes tre små børn sendt til Norges land.


LEGO-figur in the making meget mere om det i et særskilt indlæg.



Lille My har fået sig en ven i form af en nøglering


Smuk solnedgang fra min altan
















1 kommentar:

  1. Jeg er sikker på du gør alt godt nok. Så længe du yder dit bedste, så længe du selv er tilfreds så er det godt nok. Er der kunder på jobbet som brokker sig, så er det dem det er galt med ikke dig.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.