tirsdag den 10. januar 2017

Til den kommende mor, hvordan ser statistikkerne mon ud for år 2017?





Der hersker vidst ingen tvivl om, i hvertfald hvis vi følger medierne, at 2016 stod i BABYBOOMS tegn og jeg kender da også en del heriblandt min bror og svigerinde samt min kusine og en del veninder, som fik et lille vidunder her i år 2016.


Ifølge Politikken var der på landsplan i juni, juli og august 2016 over 1200 flere børn til verden, end der gjorde i de samme måneder i år 2015. Det gav over 16.200 sommerbabyer i 2016.
Det viste en undersøgelse foretaget af Politiken Research, som har indhentet fødselsprognoser baseret på terminsdato fra samtlige landets 21 fødeafdelinger.

Men hvordan ser det så ud her i år 2017, tror du vi følger samme tendes som sidste år eller holder vi lige et lille break igen?

Jeg ved i hvertfald, at der er flere af min vennekreds som skal have en lille baby her i år 2017 og jeg kender da også en del her fra blogland, som venter sig. Bl.a. Jeansjeans og Myminmy.


I den anledning tillader jeg mig lige at reposte en af mine yndlings illustrationer, som jeg tegnede i forbindelse med min svigerindes graviditet sidste år. "Den gravide kvinde" som jeg har valgt at kalde hende.
Der ud over har jeg også tegnet to andre kvinder, som jeg synes står fint i kontrast til den gravide kvinde.

Hvad med dig, kender du også nogle der venter sig en lille baby her i år 2017?



Billederne kan desuden bestilles ved at sende mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk


Pris: 180 trykt på eksklusivt 250 g kvalitets glossip papir.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.