fredag den 23. december 2016

Så er der dømt fugle-hjerte-flet og årets juleaften kan vidst stille og roligt godt begynde, er i klar?


Fik her lillejuleaften færdiglavet de sidste jule-fuglehjerter til årets juletræ, så nu er de klar til at blive hængt op ude hos min bror og svigerinde, hvor julen i år skal holdes.
Jeg må vidst konstatere, at julen i år bar stået i fletteriets tegn, for hold nu op, hvor har jeg fået flettet mange forskellige variationer i lækkert papir i løbet af december måned.

Alle fuglemønstrene som i ser i dette indlæg, har jeg lavet i samarbejde med Lars Holmsted, som er manden bag alle disse eventyrlige fugle-hjerte-mønstre. Fra bøgerne Jule.Fugle-Flet 1, 2, 3 og 4.

Jule Fugle Flet er en charmerende fornyelse af de danske juletraditioner, hvor alle kan være med store som små.
Lars Holmsted er ud af en fugleinteresseret familie og valgte derfor sidste år at omsætte disse skønne fugle til jule-fugle-hjerter, en oplagt juleide her i denne juletid.


Alle bøgerne kan købes lige her til blot 149,95 Forlaget Mellemgaard

Er I ved at være klar til i morgen?
















OBS indlægget her er sponsoreret men holdninger og ord er mine egne.

GLÆDELIG JUL











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.