søndag den 31. juli 2016

Juli måned i ord og billeder - mest billeder 2016


Jeg undskylder mange gange stilheden her på bloggen og nej det skyldes desværre ikke, at jeg har været på ferie, selvom jeg egentlig i bund og grund trænger til det. Derimod har jeg haft rigtig travlt, nok en af de travleste sommermåneder siden jeg startede som selvstændig.

Derudover har jeg også sagt ja til at blive tjener på restaurant Navigator ved Marselisborg Lystbådehavn, et super spændende og udfordrende job i forhold til det jeg plejer at lave og så alligevel ikke, for har jo tidligere haft studiejobs på diverse cafeer og restauranter heriblandt min fars restaurant, som var hans drivkraft, inden han gik bort.
Jeg er utrolig glad for jobbet ikke mindst fordi, det er nogle super søde kollegaer, som jeg arbejder sammen med, så alt i alt har jeg faktisk slet ikke noget imod at jobbe den henover sommeren.

Jeg nyder virkelig at betjene kunder og give dem en god service og samtidig er det også super rart at have lidt adspredelse fra livet som selvstændig og mit grafiske arbejde hos Damgaard-Jensen.

Juli måned har dog ikke kun stået på arbejde, jeg har også:

  • Haft min debut i Hobby bladet Hendes Verden med mine skyuroer, læs evt. dette indlæg.
  • Syet nye Mumi-baby-sommerhatte samt feriepunge til søde kunder.
  • Nyt de smukkeste sommeraftner med Cirkus Summarium til og fra arbejde.
  • Lavet nye børneillustrationer med personlig citat til søde kunder.
  • Færdiggjort en personlig hundebestilling til et familiemedlem.
  • Klippet og syet i de smukkeste libertystoffer, 2 små sommertasker blev det i alt til.
  • Været til min venindes 30 års fødselsdag som blev afholdt i de smukkeste omgivelser i den Økologiske Have ved Odder.
  • Syet suttesnor til den kommende niece.
  • Spist de sidste danske jordbær og drukket masser af iskaffe.
  • Indgået et nyt samarbejde med Bertrams-design, så du nu også kan få et lille udvalg af mine tegninger som WALLSTICKERS., heriblandt mine zebra-tegninger.
  • Tegnet i de sene aftenstimer og sendt endnu flere måneuroer afsted til søde kunder.

Håber i alle har haft en dejlig juli måned og lad os så lige håbe på lidt flere solskinstimer her i August :-)

































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.