lørdag den 23. juli 2016

Ventetiden - sommerhatte

Selvom der stadig er godt og vel 4 måneder til, at jeg skal være faster til en sød lille prinsesse, så synes jeg alligevel, at ventetiden kan være rigtig lang. Selvom det jo ikke er mit barn, så ved jeg, at både min bror og svigerinde er taknemmelig for, at jeg vil hjælpe dem både med indretning af babyværelset samt diverse små accessories til den lille krudtugle.

Jeg har igennem sommeren fået syet lidt sommerhatte både i mit yndlingsprint med mumier på samt i lidt stofrester fra mit lille stoflager. Hattene er oplagte nu her til sommerbrug, hvor dit lille barn helst skal undgå for meget sol i ansigtet og i disse dage, hvor temperaturen når op omkring de 25 grader, så er de jo oplagte.

Vores lille prinsesse melder dog først sin ankomst til november, så her vil disse hatte jo nok være for kolde, men så kan hun nok bruge dem senere det kommende forår.

Jeg syr også gerne på bestilling, hvis du har forelsket dig i en af dem. Str. er ca. fra 2 måneder til 1 ½ år.

Send mig en mail for interesse på helena.engelbrecht@yahoo.dk eller på Facebook Helenas kreative verden.

Du kan desuden se mine andre babyhuer lige.her

Dejlig aften til jer







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.